لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
با هـوادارانـمان به جنـگ رئال می رویم

با هـوادارانـمان به جنـگ رئال می رویم

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس در آستانه دیدار حساس بین یوونتوس-رئال مادرید در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

" مطمئنا بازی با رئال برای ما یک بازی مهم و ویژه در لیگ قهرمانان خواهد بود . ما با رقیبی بزرگ و خوشنام روبرو خواهیم شد که همیشه و در همه حال به پیروزی فکر می کند "

" ما خوشحال هستیم که در این بازی به مصاف رئال می رویم و می خواهیم درست مانند نمایشی که در بازی رفت داشتیم زیبا کار کنیم . البته اینبار پیروزی را می خواهیم و به دنبال 3 امتیاز در خانه و با حمایت هوادارانمان هستیم "

" در بازی رفت همه از ما انتقاد کرده بودند بخاطر شکست در فلورانس . ما تحت فشار بودیم ولی نمایش خوبی را مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو داشتیم "

" اکنون حتی شرایط رسانه ای هم در مورد ما متفاوت است . ما روند خوبی را در لیگ داشتیم و بازی مهمی را در مقابل پارما برنده شدیم . اکنون در خانه انتظار رئال را می کشیـم "

" ما در بازی فردا نمی خواهیم پشیمانی بوجود بیاید .ماآن ها را تحسین می کنیم , آن ها در خط حمله فوق العاده خطرناک هستند و می توانند به هر تیمی ضربه بزنند "

" آنچلوتی مربی باهوش و با تجربه ای است . تعریف او از من باعث افتخار است ما بدنبال خنثی کردن تاکتیک های او و برنامه تیمی رئال هستیم زیرا اگر اجازه دهیم آنطور که می خواهند پیشروی کنند مطمئنا بازی برای ما دشوار خواهد بود "

بازیکنان تعیین کننده رئال ؟

" در رئال همیشه بازیکنان بزرگی بوده اند . به نظرم آن ها 11 قهرمان در زمین دارند اما برای نمونه رونالدو، بیل، بنزما و دی‌ ماریا آبازیکنان بسیار بزرگی هستند که می توانند در بازی خود نتیجه را تعیین کنند "

" ما برای اشتباه کردن بازی نمی کنیم . بازیکنان من می دانند که نباید اشتباه کنند زیرا در لیگ قهرمانان شرایط خاصی برای ما رقم خورده است "

" تمام انگیزه بازیکنانم اکنون شکست رئال در خانه خودمان است . جایی که همیشه برای رئال مادرید یکی از سخت ترین میدان ها بوده . ما برای بازی یزرگ فردا تنها 3 امتیاز را می خواهیم "

" بازی یوونتوس و رئال مادرید همیشه یک بازی خاطره انگیز و کلاسیک بوده . ما مقابل تیم ِ قدرتمندی قرار خواهیم گرفت که برای دهمین قهرمانی در اروپا مجهز شده ولی ما هم با انگیزه و شور و شوق فراوان به دنبال شکست رئال هستیم "

" شرایط ورزشگاه یوونتوس می تواند یک محرک برای بازیکنان من باشد . من همچین انتظاری را از هواداران یووه دارم زیرا هواداران می توانند برای این بازی حساس و سرنوشت ساز کمک ما باشند "

" رئال مادرید تیمی است که اگر شما اجازه بازی و فضای لازم را در اختیار آن ها قرار دهید بیشترین ضربه را به شما خواهند زد . من به بازیکنانم گوشزد کردم که باید تمام انرژی و توان خود را در ساق های خود بکار بگیرند و لحظه ای آرام نباشند "

" ما به فکر صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان هستیم و مطمئنا نیاز به 3 امتیاز داریم . ما در لیگ شرایط خوبی داریم و در 11 بازی 9 برد 1 تساوی و 1 باخت کسب کردیم که نشان می دهد برای قهرمان شدن می جنگیم "

" ما در لیگ قهرمانان در زمین رئال مادرید با سیستم 3-3-4 بازی کردیم و این سیستم خوبی برای ما در اروپا بود و بعد از آن دوباره به همان 2-5-3 در لیگ بازگشتیم . مطمئنا تغییر می تواند در سیستم بازی ما ایجاد شود اما هرگز مشخص نیست که این در چه وضعیت و شرایطی انجام شود . در بازی شرایط متفاوتی تجربه می شود و قطعا فکر و اندیشه من بر روی سیستم نیست و من تفکرات دیگری را به بازیکنان خواهم داد "

" گاها در بازی ما در سیستم تغییری ایجاد نمی شود اما چینش بازیکنان , وظایف و نوع حرکت آن ها تغییر می کند که این خود روند بازی را عوض می کند و به نظرم این ها از سیستم پر اهمییت تر هستند "

" ما فردا بازی بسیار حساسی دارییم و می دانیم که نیاز شدیدی به برد داریم و البته از قدرتمان برای شکست رئال آگاهیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: